• 13.06.13, 12:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linnar Viik: miks Reform nimetab seda e-valimisteks?

Reformierakonna õhinapõhiseid elektroonilisi siselahendusi ei peaks nimetama e-valimisteks, ütles IT-ekspert Linnar Viik.
"Vabariigi valimiskomisjoni poolt korraldatavad valimised, mis on seadustatud ka elektroonilise hääletusena, on turvalised, auditeeritud ja liiguvad ajaga koos. On väga kahju, et avalikus kommunikatsioonis on ühe erakonna sisemist õhinapõhist otsust avada oma liikmetele osalemiseks elektroonilised kanalid üldse hakatud nimetama sõnaga e-valimised," rääkis ta ERRile.
"Kindlasti tuleb sellel erakonnal endal teha järeldused, kas ja mil viisil sellest õhinast kantud innovatiivsest tegevusest teha midagi sellist, mis oleks läbipaistev, samas turvaline, auditeeritud ega annaks kellelegi kunagi võimalust kahelda selles, kas ühe erakonna sisevalimiste tulemused on manipuleeritavad, on kujul või teisel täis turvaauke või mitte," lisas Viik.
Pärast ajakirjanduses ilmunud artikleid häälte võltsimisest Reformierakonna sisevalimistel tuvastas erakonna töörühm 71 rikkumist kolmes maakonnas – Lääne-Virumaal (39 võltsitud häält), Viljandimaal (24) ja Võrumaal (8) – kokku moodustasid need töörühma väitel 2,1% partei juhatusele antud häältest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele