Ühendriikide veebiliiklust jälgib comScore'i andmeil oli juulis suurima liiklusega veebileht Yahoo. Firma on esimesel kohal pärast enam kui kahte aastat.
comScore'i andmeil pole Yahoo saavutanud esimest kohta USA veebiliikluses pärast 2011. aasta maikuud, vahendab MarketWatch. Uuringufirma esindaja sõnul on terve selle aja hoidnud esikohta Google ning üldiselt on need kaks firmat vaheldumisi olnud esimesel kohal viimased viis aastat.
Yahoo veebisait sai juulis 197 miljonit unikaalset külastajat, samas kui Google jäi 5 miljoni külastajaga Yahoole alla. Microsofti veebilehed hõivasid kolmanda kohale, millele järgnesid Facebook ning AOL. Yahoo numbrites ei kajastu hiljuti soetatud Tumblri liiklus.
Yahoo saitidel käivad küll inimesed, kuid firma ei suuda nende inimeste pealt tulu tekitada. Analüütik Steven Spencer tõi välja, et Microsoftile ja Yahoole kuulub umbes 30% otsingumootorite turust, kuid reklaamitulu on Google'iga võrreldes väga lahja.
Yahoo on hetkel väidetavalt otsimas võimalusi väljuda 2010. aastal sõlmitud 10 aasta pikkusest otsingumootori kokkuleppest. Wall Street Journali andmeil teenib Yahoo selle lepingu järel otsingu kohta vähem tulu kui iseseisvalt.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.