• 08.09.13, 22:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ära lenda British Airwaysiga ehk sotsiaalmeedia jõud

Nagu näitab hiljutine juhtum ärritatud British Airwaysi kliendiga, võib lennufirma veebis klientidega mittesuhtlemine tuua kaasa tõsiseid tagasilööke hoolega ehitatud brändikuvandile.
British Airwaysi äriklassis Chicagost Pariisi lennanud perekond Syed avastas sihtkohas, et üks kohver on puudu. Lennufirma personalist polnud probleemi lahendamisel abi ning vanemad palusid pagasi kättesaamiseks poja abi, kirjeldab juhtumit reisiportaal trip.ee.
Ka Hasan Syed ei saanud kahe päeva jooksul lennufirmast vastust. Nüüd otsustas ta tõmmata probleemile British Airwaysi ja kogu maailma tähelepanu uudsel viisil. Noormees ostis Twitteris nn esiletõstetud säutsu, kus kirjeldas lennufirma puudulikku klienditeenindust. Säuts ise oli üsna lihtne: "Ära lenda British Airwaysiga. Nende klienditeenindus on õudne." Esiletõstetud säutse kasutatakse, kui Twitteris viiakse läbi kampaaniat, näiteks kasutavad firmad seda oma pakkumiste reklaamiks.
Syed suunas oma säutsu British Airwaysi kahele kõige tähtsamale turule – Suurbritanniasse ja USAsse. Nüüd jäi üle ainult oodata, kui palju Twitteri lugejad sellele reageerivad. Loetud tundidega leidis säuts kümneid tuhandeid vaatamisi. Varsti jõudis lugu ka suurtesse portaalidesse. Kuid mida polnud, oli British Airwaysi reageering. Vastust ei tulnud kummastki lennufirma kahest tähtsamalt Twitteri kontolt – üks mõeldud USA turule, teine on globaalne.
Tänaseks on pagas leitud ja omanikule kätte toimetatud. British Airways on edastanud vabanduse, kuid lennufirma mainekahju on kolossaalne: suur hulk ingliskeelseid meediatarbijaid on selgeks saanud, et British Airwaysi klienditeenindus on kohutav.
Nagu näha, pakub sotsiaalmeedia huvitavat võimalust ametlikult üle võtta suurkorporatsioonide enda reklaamiplatvorme ja see ei nõuagi suurt raha. Twitteri-kampaania läks Hasan Syedile maksma tuhat dollarit ehk 757 eurot.
Loe pikemalt reisiportaalist trip.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 11:08
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum: milline on küberkaitse AI ajastul?
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele