“Inimesed räägivad kõige rahaks tegemisest. Armastus, mis on Facebooki vastu nüüd, võrdub vihaga, mis oli 25-26 dollari tasemel”, ütles Cramer. „Ärme unusta, et IPO kibestas inimesi“.
Juba varem on Cramer selgitanud, et tema positiivne väljavaade põhineb Facebooki viimasel reklaaminduse“püha graali” leiul, millel on unikaalne võime jõuda milleeniumi generatsioonini. Ta lisas veel, et Facebookist on saanud “kohustuslik” kanal reklaamihiidudele, kes otsivad rahvusvahelist haaret.
Nüüd väljendas Cramer optimismi, et Facebook arendab välja uusi silmatorkamatuid reklaamitooted nii oma peamisel platvormil, kui ka Instagramil. „Senini on Facebooki looja Mark Zuckerberg suutnud meid hämmastada sellise toodete arendamisega, mis ei ole inimesi eemale veel peletanud,“ lisas Cramer.