Börsile mineku plaane pidav mikroblogi keskkond Twitter on edestamas konkurente Facebook ja Google üliolulisel kasvualal - mobiilreklaamid.
Nutitelefonidest ja tahvelarvutitest tulevad reklaamitulud moodustavad Twitteri selle aasta reklaamitulust enam kui poole, ütles uuringufirma EMarketer Bloombergile. Sellega võidab Twitter Facebooki, kes läinud kvartalis teenis 41% reklaamituludest mobiilsetelt seadmetelt. Maailma suurim otsingumootor Google aga teenib sel aastal prognooside kohaselt alla veerandi enda reklaamituludest mobiilreklaamidest.
Twitterile kuulub küll väike osa 16,7 miljardi dollarilisest mobiilreklaamide turust sel aastal, kuid neil on eelis, sest firma on keskendunud mobiilidele varasemast ajast peale väiksema kasutajaskonnaga. See võib aidata vähendada investorite muresid enne IPOt, sest tegu on alaga, mis on paljusid teisi internetifirmasid tugevasti pahandanud.
Facebook ja Google keskendusid algselt personaalarvutite online-reklaamidele ning nad on pidanud ümber tegema enda massiivseid reklaamiärisid, sest ühe rohkem kasutavad inimesed veebis surfamiseks nutitelefone ja tahvelarvuteid.
"Mobiilreklaamid on kindlasti Twitteri jaoks kriitiline tegur," ütles Bloombergile Adobe Systemsi reklaamilahenduste pakkuja Justin Merickel. "Me oleme näinud väga uudset mõtlemist neilt, kuidas töötada reklaamijatega selles vallas. Me oleme elevil selle äri kasvust ja potentsiaalist."
Twitter teatas eelmisel nädalal, et andis sisse paberid aktsiate avalikuks esmaemissiooniks, kuid ei täpsustanud ei aega ega muid numbreid seoses pakkumisega. Firma andis USA Väärtpaberikomisjonile sisse konfidentsiaalse IPO prospekti, mis on avalikkusele kinnine kuni nn road show'ni, kus firma läheb värbama investoreid.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.