Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.
Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.
Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.
Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?