Sirje Rank • 30 september 2013
Jaga lugu:

Nokia kaubamärk pingereas suur kukkuja

Nokia kaubamärk on Interbrandi koostatud maailma kaubamärkide värskes pingereas põrunud läinud aasta 19. kohalt tänavu 57. kohale, kirjutab Kauppalehti.

Kaubamärgi väärtusest on Interbrandi hinnangul aastaga haihtunud 65%.

Maailma kõige väärtuslikumaks kaubamärgiks kerkis Apple, millele järgneb Google.

Kolmandal kohal on Coca-Cola, mis varem troonis kolmteist aastast järjest pingerea tipus.

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Indrek Kald
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112indrek.kald@gmail.com
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150ana.madismae@aripaev.ee