Eelmisel nädalal ajaloo esimesest kvartalikahjumist teatanud HTC hoiatas, et neljas kvartal saab olema väga keeruline, kuna ettevõte üritab võita turuosa Apple’ilt ja Samsungilt.
„Meil on parim tehnoloogia ja parim toode,“ ütles HTC juht Cher Wang Bloombergile antud intervjuus. Tema arvates peaks HTC rohkem tarbijatega suhtlema. Wangi sõnul peaks HTC Hiina turul järgmisel aastal saavutama 20protsendilise osaluse.
Teises kvartalis langes HTC turuosa maailmas aastaga 5,8 protsendilt 2,8 protsendini. „Me ei näe suurt muutust lähitulevikuks,“ ütles KGI Securitiesi analüütik Richard Ko. „HTC tooted pole konkureerimiseks piisavalt head.“
Sel aastal on HTC aktsia Taiwani börsil kukkunud 58 protsenti.
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.