• 18.10.13, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prototroni toetuse nimel võistleb 50 ideed

Prototüüpide loomiseks ellu kutsutud rahastu Prototron kogus kuuendas taotlusvoorus 50 nutikat ideed, kellest parimad astuvad ekspertkogu ette oma projekti kaitsma.
Valdkonniti laekus ootuspäraselt enim, 23 taotlust, elektroonika ja infotehnoloogia vallas. Järgnesid materjalitehnoloogia ja mehhaanika valdkonnad 18 taotlusega.
„Prototroni taotlused on muutunud iga vooruga tehnoloogia- ja teadmiste põhisemaks. Ootuspäraselt koosnevad taotlusi esitavad meeskonnad oma ala ekspertidest, kellel on oskused ja soov oma toode äriks pöörata. Kindlale nišile suunatud ja tugeva taustaga ideid me Prototronis näha soovimegi, sest just neil on potentsiaal maailmas läbi lüüa,“ kommenteeris esitatud taotlusi Tallinna Teaduspargi Tehnopol juhataja Jaak Raie.
Tänaseks on Prototroni kõikidesse taotlusvoorudesse esitatud enam kui 400 ideed. Prototüübi loomiseks on rahastuse saanud nutitelefoniga suhtlev järjekorrastend, mobiilne tuulemõõtmisseade, akupakk ja aku juhtimissüsteem, mereseiresüsteem, 3D printimise tarkvara, statistilistel andmetel põhinev keeleõppeprogramm ja luksusautode multimeediasüsteem. Toetuste summad on ulatunud 3100 eurost kuni 11 640 euroni.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Taotluse esitanud ideede hindamisel ja parimate selgitamisel lähtutakse prototüübi ärilisest potentsiaalist, uudsusest ja teostava meeskonna kompetentsidest. Taotletavale rahasummale ei ole piiranguid seatud.
Laekunud taotlusi hakkavad hindama eksperdid Priit Alamäe (Nortal), Jaak Raie (Tehnopol), Robert Kitt (Swedbank), Yrjö Ojasaar (Publification.com), Andrus Oks (Eesti Arengufond), Jaanus Tamm (Defendec), Almar Proos (Favor) ja Siemon Smid (Tallinna Tehnikaülikool).
15. novembriks selguvad need projektid, mille elluviimist Prototroni rahastust täies mahus finantseeritakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele