• 05.11.13, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BlackBerry tehing kukkus läbi, tegevjuht lasti lahti

BlackBerry juhtkond otsustas loobuda plaanist müüa firma suurimale aktsionärile ning alustas uue tegevjuhi otsimist, mis on täna saatnud firma aktsia otsejoones alla.
Kanada nutitelefonide tootja suurim aktsionär Fairfax Financial Holdings otsustas mitte minna oma 4,7 miljardi dollarilise ülevõtmispakkumisega edasi, vahendab Bloomberg. Selle asemel otsustati teha 1 miljardi dollariline võlakirjatehing ning teha muudatusi juhtkonnas.
Fairfax investeerib 250 miljonit dollarit konverteeritavatesse võlakirjadesse. Tegevjuht Thorsten Heins astub ametist tagasi ning endine Sybase'i tegevjuht John Chen saab täidesaatvaks nõukogu esimeheks, kes vastutab firma strateegia eest.
Asjaga seotud inimeste sõnul aitab Fairfaxi investeering hoida firma finantse stabiilsetena, kuid BlackBerry saab endiselt rääkida teiste võimalike kosilastega ning on väidetavalt nüüd enam avatud mõttele firma laialijagamisest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Peamine küsimus on, et milline on strateegia," ütles S&P Capital IQ analüütik James Moorman. "Neil on veel võimalus, veidi eksimisruumi tänu lisarahale, aga nad peavad hakkama nüüd tarku otsuseid vastu võtma."
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele