Kuigi Apple'i kaks uut iPhone'i on müügis olnud kaks kuud, siis mure kasumimarginaalide pärast võib olla piisavalt suur sundimaks firmat kaaluma järgmine aasta müüki tuleva uue telefoni hinna tõstmist.
Sellise stsenaariumi käis välja Susquehanna Financial Groupi analüütik Chris Caso, kes ütles oma kliendikirjas, et Apple võib rikkuda enda traditsioonilise hinnastamise korra ning tõsta järgmisel aastal välja tuleva iPhone'i hinda, vahendab MarketWatch.
Tavaliselt on Apple andnud uuele mudelile vana mudeli hinna, jättes langetatud hindadega müüki veel kaks vanemat mudelit.
Kuid Caso ütles, et iPhone 6 hind võib krõbedam tulla, kuna sel on tõenäoliselt suurem ekraan ja muud täiendused, mis võivad tõsta telefoni omahinda ja marginaalide säilitamiseks ei jää Apple'il muud üle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Caso sõnutsi ei oleks üllatav, kui uue iPhone'i hind oleks 50 kuni 100 dollarit kallim, et säilitada marginaale, peamiselt suurema ekraani tõttu.
Analüütik on määranud Apple'i hinnasihiks 625 dollarit ning andnud ostusoovituse. Apple'i aktsia sulgus kolmapäeval 515,00 dollaril.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.