Tallinna Kaubamaja kontsern võttis kasutusele elektroonilise kinkekaardi, mida saab Partnerkaardi keskkonnast läkitada otse kingisaaja e-posti aadressile ning võeti kasutusele kontserni ühine plastikust kinkekaart.
„Partner e-kinkekaart on peamiselt mugavusteenus, mis annab kiirel päeval võimaluse õnnitleda sõpru-tuttavaid tähtpäeva puhul arvuti tagant lahkumata,“ rääkis Tallinna Kaubamaja ASi turundusdirektor Anne-Liis Ostov.
Ostovi sõnul on uutel Partner kinkekaartidel mitu olulist eelist. „Nii e-kinkekaart kui uus plastikust kinkekaart kehtivad nüüd maksevahendina kõigis Kaubamaja kontserni kauplustes," rääkis Ostov. Lisades, et uued kinkekaardid on saldo ulatuses mitmekordselt kasutatavad, mis tähendab, et raha jääk arvestatakse iga ostuga kaardilt maha ning ostust üle jääv summa ei jää kasutamata, nagu see oli paberkinkekaartide puhul.
Kaubamaja kontserni Partner kinkekaartidega saab oste sooritada Kaubamajas, Selveris, ABC Kinga, SHU ja I.L.U. kauplustes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Kaubamaja kontserni 2012. aasta käive oli 467,8 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.