Online-reklaami võrgustik Adcash hakkas sel nädalal pakkuma Hiina turu jaoks hiinakeelset teenindust ja valmistab ette ka hindikeelse teeninduskeskkonna loomist.
Eesti ettevõtte jaoks tähendab see lisandunud Hiina ja India päritoluga kliendihaldureid ja kohalikus keeles teenuste pakkumist.
„Aasia turud on jätkuvalt kiiresti arenevad ja selle piirkonna vastu tunnevad huvi paljud firmad," märkis Adcashi tegevjuht Thomas Padovani. "Eesti ettevõtte konkurentsieelis on meie valmidus paindlikult klientide pidevalt muutuvate vajadustega kohaneda ja kiiresti reageerida. Esialgu pakkusime Hiina suunal ingliskeelset teeninduskeskkonda, kuid otsustasime turul tõsisemalt kanda kinnitada, milleks olemegi Hiina klientidele loonud omakeelse online-keskkonna ja palganud hiina keelt valdava tippspetsialisti. Samad tegevused ootavad Adcashi ees ka India turul,“ ütles Padovani.
Hiina on Adcashi jaoks kümnes ja India üheteistkümnes turg.
Adcashi peakontor asub Tallinnas, harukontorid Sofias ja Queretaros. Adcash annab tööd kokku 48 inimesele Eestis, Bulgaarias ja Mehhikos.
Adcashil on reklaamikliente Prantsusmaal, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Bulgaarias, Türgis, Venemaal, Eestis, Mehhikos, Hiinas ja Indias. Adcash vahendab klientide reklaame 249 riiki. Adcashi vahendusel jõuab klientide reklaam enam kui 80 000 veebilehele ja iga päev enam kui 90 miljoni unikaalse kasutajani.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.