• 27.11.13, 23:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wazzap: reiside ostmine kolib büroost veebi

Traditsiooniliste reisibüroode tähtsus väheneb üha rohkem online-keskkondade arvelt, sest reisiostjate seas levib veendumus, et iseseisvalt ilma bürootöötaja mõjutusteta saab reisi soodsamalt.
"Eestis on registreeritud 421 reisibürood, kuid vaid ligi kümnel neist on korralikult välja töötatud online-broneerimiskeskkond, mis annab neile turul tugeva eelise laiema sihtgrupini jõudmiseks," rääkis Estraveli turundusdirektor Janika Ritson turunduskoverentsil Wazzap?.
Kuna veebis valivad kliendid kõik piletid ja paketid ise, ilma kõrvaliste mõjutusteta, arvavad nad, et leiavad ka soodsama hinna, sest nii ei pea maksma kinni kellegi töötasu, selgitas Ritson. "Samas on reisibüroos sooritatud ostu puhul tagatud alati abi reisitõrgete korral ning äriklientidel on rohkem võimalusi erisoovide esitamiseks, näiteks reisistatistika ja kuludekontrolli tegemiseks," lisas ta.
"Online-keskkonnas jällegi on võimalik hindu kohe mugavalt võrrelda ja pakkumisi kiirelt broneerida. Teisest küljest on veebis väga suur hulk infot, mille seast võtab vähem kogenud tarbijatel sobiva pakkumise leidmine omajagu aega. Suuremad on ka ebaõnnestumisriskid keerulisemate marsruutide puhul, näteks kipuvad reisiostjad veebis liiga lühikest ühelt lennukilt teisele ümberistumisaega valima," kommenteeris Ritson.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele