Ave Lepik • 4. detsember 2013
Jaga lugu:

Briti e-pood tüssab tarbijaid 

Viimastel päevadel on tarbijakaitsjatele laekunud mitu kaebust seoses Suurbritannia e-poest QC Exclusive kauba tellimisega.

Tarbijakaitseameti juures tegutsevale Euroopa Liidu (EL) tarbija nõustamiskeskusele on tarbijad kaevanud, et kokkulepitud aja jooksul ei ole tellitud kaup kohal. Müüja keeldub tarbijatele väljastamast kauba transpordi jälgimise koodi ja edastamast infot kauba saatmise kohta.

Kui tarbija on mainitud e-poest soovitud toote välja valinud, selle ostukorvi lisanud ja asub kauba eest maksma, siis saab ta arve, mille on justkui väljastanud firma, kuid samas palutakse raha kanda pangaülekandega eraisiku arveldusarvele.

Tarbija nõustamiskeskus ja tarbijakaitseamet ei saa tarbijat aidata, kui kaup või teenus on soetatud teiselt eraisikult või kui tegemist on pettusega. Seetõttu rõhutab tarbijakaitseamet, et alati tasub enne e-poest kauba tellimist teha kindlaks, kas müüja on era- või juriidiline isik. Üks võimalus selleks on vaadata, kelle pangakontole tuleb kauba eest raha kanda – eraisiku või firma arvele.

Samuti tuleks enne ostu kontrollida internetist kaupleja tausta. Hoiduda tuleks ka kergekäeliselt kogu summa ettemaksmisest.

Tarbijatel, kes on QC Exclusive’ist tellimisel tasunud PayPali vahendusel, tuleks viivitamatult esitada PayPalile avaldus. Arvestades, et PayPali konto on reeglina seotud maksja krediitkaardiga, tasub pöörduda ka krediitkaardi välja andnud panga poole, soovitab tarbijakaitseamet.

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt