• 13.12.13, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Valmis ID kaardi ja e-teenuste kasutamist õpetav mäng õpilastele

Euroopa Liidu Regionaalarengu fondi toetusel valmis ID kaardi ja e-teenuste õppimiseks 3D rollimäng „Uos“.
Mängus olevate ülesannete täitmise käigus tuleb kasutada erinevaid e-teenuseid, mis on mängukeskkonna osaks. Näiteks saab mängija taotleda virtuaalset ID kaarti ja teha ID kaardiga toiminguid nagu reaalses elus.
Mängus räägitakse noortele maksudest, firma loomisest, dividendidest ja teistest vajalikest toimingutest, et tavaelus mõista paremini kõike firma loomise ja maksundusega seonduvat.
Projekti juurde kuulub ka suhtluskeskkond, kus kooliõpilased saavad vestelda teiste koolide õpilastega reaalaajas ja näha nende tegevusi.
Arvutimäng on eestikeelne, vaba tarkvara baasil ja tasuta. Mängu loojaks on MTÜ ekuubis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 11:08
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum: milline on küberkaitse AI ajastul?
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele