• 29.01.14, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nutitelefonid teevad liiga Canoni seebikarpidele

Analüütikute jaoks on Canoni aasta puhaskasumi prognoos liiga väike, vahendab Bloomberg.
Ettevõte prognoosis, et 2014. majandusaasta puhaskasumiks tuleb tõenäoliselt 240 miljardit jeeni (1,7 mld eurot). Bloombergi poolt küsitletud analüütikud ootavad 267 miljardi jeenist puhaskasumit.
Maailma suurim kaameratootja on hädas ühe keerukamate objektiivide ja sensoritega varustatud nutitelefonide ja tahvelarvutitega, mis vähendavad Canoni PowerShot kompaktkaamerate (nn seebikarpide) ja kallimate EOS-peegelkaamarate mudelite nõudlust.
"Digikompaktkaamerate osas viitavad projektsioonid turu kahanemisele," teatas Canon. "Eriti käib see odavamate mudelite kohta seoses nutitelefonide populaarsusega."

Artikkel jätkub pärast reklaami

CIPM prognosi kohaselt on üleilmselt aastaga jaanuarist novembrini poodidesse saadetud kaamerate koguväärtus kukkunud 22%. Seebikarpide turu maht on rahalises väljenduses vähenenud 33% ja vahetatava objektiiviga kaameratel 12%.
Canon teatas, et käive võib kasvada 3,2%, 3,85 triljonile jeenile. Analüütikud ootavad 3,86triljonilist käivet.
Kontoritoodete üksus, mis annab umbes poole Canoni käibest, näitab tõenäoliselt 5,7% käibekasvu, kui kaameraüksuse käive väheneb 4,2%.
31. detsembril lõppenud kvartali puhakasumiks kujunes 64,3 miljardit jeeni (analüütikute ootus 65 miljardi jeeni).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele