• 31.01.14, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google'i madalamad reklaamihinnad tõi müügiedu

Google'i neljanda kvartali käive ületas analüütikute ootusi, kuna suuremad kulutused pühadaegse perioodi reklaamidele tasusid ära vaatamata madalamatele reklaamihindadele.
Käive kasvas 11%, 13,6 miljardile dollarile. Kasum osade tulude-kuludeta oli 12,01 dollarit aktsia kohta. Analüütikud ootasid 13,4 miljardi dollarilise käibe juures 12,25 dollarit kasumit aktsia kohta. Ettevõtte puhaskasum kasvas 17%, 3,38 miljardile dollarile, vahendab Bloomberg.
Google'i reklaamihinnad langesid neljandas kvartalis 11% võrreldes II kvartali 8%se langusega. Samal ajal hüppas klikireklaamide maht 31%.
"Fakt, et kliki hinnastamine langeb, näitab, kui palju neil on veel vaja tööd teha mobiilidega," ütles BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab aktsiat hoida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kahjumik Motorola viis tulemusi taas alla, kuid selle telefonitootmise müüb Google Lenovole, säilitades patendiportfelli.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele