Autor: Romet Kreek • 31. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google'i madalamad reklaamihinnad tõi müügiedu

Google'i neljanda kvartali käive ületas analüütikute ootusi, kuna suuremad kulutused pühadaegse perioodi reklaamidele tasusid ära vaatamata madalamatele reklaamihindadele.

Käive kasvas 11%, 13,6 miljardile dollarile. Kasum osade tulude-kuludeta oli 12,01 dollarit aktsia kohta. Analüütikud ootasid 13,4 miljardi dollarilise käibe juures 12,25 dollarit kasumit aktsia kohta. Ettevõtte puhaskasum kasvas 17%, 3,38 miljardile dollarile, vahendab Bloomberg.

Google'i reklaamihinnad langesid neljandas kvartalis 11% võrreldes II kvartali 8%se langusega. Samal ajal hüppas klikireklaamide maht 31%.

"Fakt, et kliki hinnastamine langeb, näitab, kui palju neil on veel vaja tööd teha mobiilidega," ütles BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab aktsiat hoida.

Kahjumik Motorola viis tulemusi taas alla, kuid selle telefonitootmise müüb Google Lenovole, säilitades patendiportfelli.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112