17. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sony napsas Microsoftilt liidrikoha tagasi

Mängukonsoolide turgu valitsevad Microsoft ja Sony on karmis konkurentsis. Jaanuaris õnnestus kasvanud tootmise toel Sonyl enda PlayStation 4-ga tõusta taas müüduimaks konsooliks USAs.

PlayStation 4 jaanuarikuine müük oli ligi kaks korda suurem võrreldes järgmise sama generatsiooni mängukonsooli müügiga, vahendab Bloomberg Sony pressiteadet. PlayStation 4 ja eelkäija PlayStation 3 kombineeritud müük ületas jaanuaris kõiki teisi platvorme.

Videomängude tööstus jälgib hoolikalt uute konsoolide müüginumbreid, et näha, kas need on piisavalt tugevad või on tarbijad liikunud nutitelefonide ja tahvelarvutite mängude peale.

Ühendriikides kasvasid kulutused mängukonsoolide riistvara peale jaanuaris aasta varasemaga võrreldes 17%, 241 miljoni dollarini.

Detsembris teatas Microsoft, et müüs 908 000 firma uusimat mängukonsooli Xbox One'i, lüües sellega PS4. Jaanuari kuu kohta pole aga Microsoft andmeid avalikustanud.

Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112