Mängukonsoolide turgu valitsevad Microsoft ja Sony on karmis konkurentsis. Jaanuaris õnnestus kasvanud tootmise toel Sonyl enda PlayStation 4-ga tõusta taas müüduimaks konsooliks USAs.
PlayStation 4 jaanuarikuine müük oli ligi kaks korda suurem võrreldes järgmise sama generatsiooni mängukonsooli müügiga, vahendab Bloomberg Sony pressiteadet. PlayStation 4 ja eelkäija PlayStation 3 kombineeritud müük ületas jaanuaris kõiki teisi platvorme.
Videomängude tööstus jälgib hoolikalt uute konsoolide müüginumbreid, et näha, kas need on piisavalt tugevad või on tarbijad liikunud nutitelefonide ja tahvelarvutite mängude peale.
Ühendriikides kasvasid kulutused mängukonsoolide riistvara peale jaanuaris aasta varasemaga võrreldes 17%, 241 miljoni dollarini.
Detsembris teatas Microsoft, et müüs 908 000 firma uusimat mängukonsooli Xbox One'i, lüües sellega PS4. Jaanuari kuu kohta pole aga Microsoft andmeid avalikustanud.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.