Facebook ostab 19 miljardi dollariga idufirma WhatsApp. Ühe analüütiku sõnul näitab selline hiigelsumma, et Facebook on tõsiselt meeleheitel.
"See on hullumeelne raha. Ma arvan, et nad on selle eest väga palju üle maksnud ja nad on teinud seda seetõttu, kuna on meeleheitel," ütles Enderle Groupi peaanalüütik Rob Enderle CNBC-le.
"Nad on mures kasutajate arvu languse pärast ning üritavad kasutajate arvu suurendada sellega, et ostavad ettevõtteid, millel on kasutajaid. Kuid see meenutab mulle nii palju internetimulli ajastu strateegiaid," ütles ta.
WhatsAppi ostmine on Facebooki suurim tehing pärast seda, kui suhtlusvõrgustik ostis miljardi dollariga Instagrami. Facebooki juht Mark Zuckerberg on ka foto jagamise rakenduse Snapchat eest pakkunud kolme miljardit dollari, kuid see pakkumine lükati tagasi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.