Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
LinkedIn vallutab Hiinat
LinkedIni tegevjuht Jeff Weiner on väga selgelt väljendanud, et ettevõte näeb Hiinas suurt potentsiaali. Ärivõrgustik on praegu astumas esimesi samme, hoolimata valitsuse võimalikust tsensuurist, et lõigata Hiina turult kasu.
Weineri teatas lihtsustatud hiina keelse beetaversiooni avaldamisest, mis on suunatud riigi enam kui 140 miljonile professionaalile.
Hiina keele lisandudes on veebileht juba 22 erinevas maailma keeles.
“Hiinas tegutsemise tingimuseks on valitsuse seatud tsensuurinõuded internetiplatvormidele. LinkedIn toetab tugevalt arvamusvabadust ning ei nõustu põhimõtteliselt valitsuse tsensuuriga,” kirjutas Weiner oma blogis.
“Samas usume, et LinkedIni puudumine Hiinas jätaks riigi professionaalid ilma võimalusest ühineda teiste omasugustega meie globaalsel platvormil. Võimaluse puudumine limiteeriks Hiina kodanike võimalusi kärjääri jätkamisel ja majanduslike võimaluste, õiguste ja unistuste täideviimisel,” lisas ta.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.