• 14.03.14, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veebilehte osta.ee tabas täna küberrünnak

Eesti suurima e-kaubanduse ettevõtte osta.ee teenuse töös esines täna kell 9:32–9:58 tõrkeid seoses küberrünnakuga.
"Meil on olemas automaatne süsteem, mis pausib tehingud, et ennetada kahjusid ostjatele ja müüjatele. Praeguseks on osta.ee teenus taastatud, kuid on esialgu kasutatav ainult Eesti-siseselt, vältimaks järgnevaist võimalikest rünnakuist tulevaid tõrkeid," ütles osta.ee juht Toomas R. Raist.
Rünnakus kasutati Venemaa IP-aadresse, kinnitas ettevõte pressiteates.
Osta.ee on ostu-müügikeskkond internetis, millel on 260 000 registreeritud ning autenditud kasutaja ning 600 000 eri kasutajat iga kuu. Keskkonnas tehakse igas kuus keskmiselt 110 000 tehingut 1,4 miljoni euro väärtuses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Osta.ee kuulub koos kinnisvaraportaaliga kv.ee ettevõttele Allegro Baltics.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele