• 20.03.14, 15:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene lehed keelavad kommenteerimise

Venemaa sotsiaal- ja poliitilise olukorra halvenemise tõttu ning seoses kommentaaride arvu järsu tõusuga on Venemaa lehed otsustanud kommenteerimisvõimaluse sulgeda.
Forbes.ru otsustas ajutiselt sulgeda võimaluse kommenteerida nende veebis olevaid lugusid, sest lugejate seisukohti võib lugeda äärmuslikeks. Samuti otsustas toimetus peita kõik juba avaldatud kommentaarid.
Need funktsioonid taastatakse pärast olukorra normaliseerumist. Ühtlasi vabandas Forbes lugejate ees.
Kommenteerimise peatas ka Bonnier Business Media gruppi kuuluv leht Delovoi Peterburg. "Otsus sulgeda kommentaarid on seotud provaktatsioonidega. Iga päev me eemaldame kümneid kommentaare, mis on ebaseaduslikud ja on anonüümsed," teatas Peterburi ärilehe toimetus. "Kuna nad on meie serverites, siis formaalselt see võib olla põhjus organitel esitada meile pretentsioone."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sama otsuse tegi ka väljaanne Noviye Izvestia ehk newizv.ru.

Seotud lood

Uudised
  • 02.07.14, 21:03
Gazeta.ru: FSB tahab Windowsi kinni panna
Neljapäeval, 3. juulil Venemaa riigiduumas arutusele tuleva seaduseelnõu kohaselt peavad riiklikud ja munitsipaalsed juriidilised isikud loobuma välisriikide operatsioonisüsteemidest.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele