• 02.09.25, 09:47

Pea poole miljoni eurose hanke võitnud CGI analüüsib 112 teenuse uuendamist

Tarkvaraarendus- ja ärinõustamisettevõte CGI Eesti analüüsib pea poole miljoni euro eest, kuidas muuta 112 teenus kaasaegsemaks ja kättesaadavamaks.
Häirekeskus 2014. aastal digikaarti kasutamas.
  • Häirekeskus 2014. aastal digikaarti kasutamas.
  • Foto: Andras Kralla
Selleks viis siseministeerium koos riigikantselei, häirekeskuse ja teiste partneritega läbi hanke. Selle fookuses on tehisaru kasutamine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele