Teenusmajanduse Koja tegevjuht Kristina Narusk rõhutas eile toimunud Targa Tööstuse konverentsil positiivsete eeskujude ja edulugude vajalikkust, et julgustada noori reaalteadusi õppima.
Narusk pidas üritusel ettekande teemal „Kuidas edendada uute ja nutikate idufirmade sündi tööstussektoris?“ ning tõdes, et IT firmad on aru saanud, et peavad ise valdkonda panustama, kui soovivad, et noored valiksid reaalteaduste erialasid. Selleks tuleb rohkem rääkida saavutustest, positiivsetest näidetest ja edukatest toodetest.
„Väga vähese ajakuluga on võimalik noori ja tiime aidata,“ selgitas Narusk mentorluse tähtsust ja lisas, et noortel jääb vajaka oskusest oma ideid äriliselt hinnata ning jutt potentsiaalsest kliendist tekitab sageli pika vaikuse. Tema sõnul on palju arenguruumi ka oma kogemuste jagamise suhteloome (networking) osas.„Tööstus ja IT on erinevad, sest IT-s võivad kaks programmeerijat nädalavahetusega teha valmis toimiva lahenduse, kuid tootmisliine või valamisvorme pole võimalik 48 tunniga valmis teha. Kui mõelda agiilse töötegemise ja katsetamise kontekstis, siis panustamine sellistesse ettevõtmistesse on kindlasti tänuväärne,“ möönis Narusk prototüüpimisrahastute vajalikkust.Suurt pilti vaadates panustavad Narkuski sõnul tööstussektori idufirmade sündi talent, rahastus, inkubaatorid, mentorlus, üritused ühes suhteloomega ja haridus, mis loovad koos sobiva keskkonna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Marek Mühlberg, Raigo Neudorf
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.