• 21.03.14, 11:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narusk: reaalteaduste puhul toimivad kõige paremini positiivsed eeskujud

Teenusmajanduse Koja  tegevjuht Kristina Narusk rõhutas eile toimunud Targa Tööstuse konverentsil positiivsete eeskujude ja edulugude vajalikkust, et julgustada noori reaalteadusi õppima.
Narusk pidas üritusel ettekande teemal „Kuidas edendada uute ja nutikate idufirmade sündi tööstussektoris?“ ning tõdes, et  IT firmad on aru saanud, et peavad ise valdkonda panustama, kui soovivad, et noored valiksid reaalteaduste erialasid. Selleks tuleb rohkem rääkida saavutustest, positiivsetest näidetest ja edukatest toodetest.
 „Väga vähese ajakuluga on võimalik noori ja tiime aidata,“ selgitas Narusk mentorluse tähtsust ja lisas, et noortel jääb vajaka oskusest oma ideid äriliselt hinnata ning jutt potentsiaalsest kliendist tekitab sageli pika vaikuse. Tema  sõnul on palju arenguruumi ka oma kogemuste jagamise suhteloome (networking) osas.„Tööstus ja IT on erinevad, sest IT-s võivad kaks programmeerijat nädalavahetusega teha valmis toimiva lahenduse, kuid tootmisliine või valamisvorme pole võimalik 48 tunniga valmis teha. Kui mõelda agiilse töötegemise ja katsetamise kontekstis, siis panustamine sellistesse ettevõtmistesse on kindlasti tänuväärne,“ möönis Narusk prototüüpimisrahastute vajalikkust.Suurt pilti vaadates panustavad Narkuski sõnul tööstussektori idufirmade sündi talent, rahastus, inkubaatorid, mentorlus, üritused ühes suhteloomega ja haridus, mis loovad koos sobiva keskkonna.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Marek Mühlberg, Raigo Neudorf

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele