• 16.04.14, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa taksondus blokib nutilahendusi

Brüsseli kohtus langetatud otsus, mis keelab kasvava populaarsusega taksoäpi Uber kasutamise, on üks viimaseid näited sellest, kuidas Euroopa taksondus klientidele meelt mööda lahendustele vastu seisab.
San Fransisco idufirma äpp ühendab erataksojuhid klientidega, takso tellimine nutitelefoni abil lihtne ja mugav. Brüsseli kohus leidis aga, et Uberi taksodel ei ole vajalikke litsentse Belgia pealinnas opereerimiseks. Kui avastatakse, et takso teenindab eraklienti, ähvardab Uberi taksot 10 000 euro suurune trahv, kirjutas Financial Times.
Euroopa Komisjoni digitaalse turu volinik Neelie Kroes ütles kohtu otsuse peale, et see on mõistusevastane ja häbiväärne. "See otsus ei kaitse ega aita kliente - see on taksokartelli kaitseks," ütles Kroes. See peletab tehnoloogiafirmasid Euroopast eemale. Nii on Brüssel 4G teenuste osas alles pimedas keskajas.
Sarnast vastuseisu on Uber leidnud ka teistes Euroopa riikides, kirjutas majandusleht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Prantsusmaal ja Itaalias on litsentseeritud taksojuhid turu avamise vastu suuri meeleavaldusi korraldanud. Prantsusmaal püüdis valitsus kehtestada korda, kus erataksodel tulnuks tellimuse saamisel enne kliendi pealevõtmist 15 minutit oodata. Prantsusmaa halduskohus sellist käiku ei lubanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele