Täna on viimane päev esitada töid konkursile Eesti parim mobiilirakendus 2014. Praguseks on osalejad esitanud üle 20 toimiva rakenduse netiraadiotest, kiiruskaameratest hoiatava ning nutitelefoniga digiseadme juhtimise äppini.
Konkursi žürii liikme, Riigi Infosüsteemi Ameti peadirektori asetäitja Margus Simsoni sõnul teevad konkursile laekunud töödest kõige rohkem rõõmu need mobiilsed lahendused, mis pakuvad kasutajaile praktilist väärtust. “Ei ole tähtis, kas tegu on klassikalise äppiga või lihtsalt hästi ka mobiilile sobiva veebiteenusega, ootame kõiki osalema,” lisas ta.
Osaleda tasub Simsoni sõnul juba seetõttu, et nii saavad rakenduse loojad hindamatu võimaluse asjalike kontaktide ja uute mõtete leidmiseks, kuidas oma lahendusi veelgi paremaks teha. Esile tõstetavad rakendused saavutavad kahtlemata ka suurema usaldusväärsuse ja avalikkuse tähelepanu, mida enda jaoks lisamüügiks pöörata.
Hetkeseisuga on kõige suurem konkurents äri ja kaubanduse valdkonnas.
Valmis rakendusi saab esitada viies kategoorias 20. maini ning nominentide seast valitakse välja tööd, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel mobiilirakenduste konkursil World Summit Award Mobile. Konkursi võitja kuulutatakse välja 3. juunil toimuval galaüritusel.
Konkursi žüriis on Taavi Kotka, Margus Simson, Tiit Tammiste, Vladimir Funtikov, Janno Siimar, Katri Ristal, Hans Lõugas, Asko Seeba, Heidi Kakko ja Raivo Hein.
Konkursi „Eesti parim mobiilirakendus 2014” ellukutsuja on Riigi Infosüsteemi Amet. Konkurss toimub EL-i struktuurivahendite programmi "Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine" ja Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel.
Nominente saab vaadata
SIIT!
Olulised kuupäevad:
6. mai 2014 – konkursi „Eesti parim mobiilirakendus 2014“ väljakuulutamine, algab taotluste vastuvõtmine.
20. mai 2014 – taotluste esitamise tähtaeg28. mai 2014 – kategooriate võitjate selgumine03. juuni 2014 – konkursi „Eesti parim mobiilirakendus 2014“ üldvõitja väljaselgitamine
Allikas: konkurss.eesti.ee
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.