• 23.05.14, 17:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Vaata muljeid tänavusest APP-konverentsist

Vaata neljapäeval toimunud ITuudiste korraldatud APP-konverentsi fotogaleriid ja loe kokkuvõtteid konverentsi ettekannetest.
Tele2 Eesti sortimendi juht ja logistik RISTO TALIARU ning Edicy tegevjuht TÕNU RUNNEL
18 fotot
  • Tele2 Eesti sortimendi juht ja logistik RISTO TALIARU ning Edicy tegevjuht TÕNU RUNNEL
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 22.05.14, 15:32
Swed: 20% kõigist pangas käimistest tehakse mobiilist
Swedbanki teatel tehakse viiendik pangas käimistest neil nutitelefoni vahendusel.
Uudised
  • 23.05.14, 09:58
Äpifirma juht: digimaailmas pole võimalik end kaitsta
Digitaalses maailmas pole võimalik end kaitsta, ütles mobiiliäppe loova firma Applaud juht Joonas Trussmann Äripäeva äpikonverentsil.
Uudised
  • 22.05.14, 16:47
Taxify: kasutajaid ei huvita äpi disain, vaid saadav väärtus
Kasutajaid ei huvita äpi disain, vaid tootest saadav väärtus, ütles takso tellimise mobiilirakenduse Taxify loonud Markus Villig Äripäeva äpikonverentsil.
Uudised
  • 22.05.14, 14:22
IT-ettevõtja: millal on vaja äppi?
IT-firma Trinidad Consulting juhatuse liige Hegle Sarapuu andis Äripäeva konverentsil nõu, millal on vaja ettevõttel luua enda mobiilirakendus ehk äpp.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele