• 19.06.14, 16:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piimatööstus tegi Facebookis nimekonkursi olematule tootele

Saare Juustu Facebooki lehel välja kuulutatud konkursil osales tuhandeid inimesi, ent uut juustu polegi ja konkursil välja pakutud nimesid polnud ka plaanis kasutusele võtta.
Saaremaa Piimatööstuse juhatuse esimees Andi Saagpakk ütles Meie Maale, et konkurss tehti Facebooki lehe aktiviseerimiseks. "Meil ei ole uut juustu, pole toodet, see on mingi Tallinna müügijuhi idee lahend," ütles ta.
Heily Aavik turundusagentuurist La Ecwador kinnitas, et aktiivsusmängus väljapakutud nimed kasutusele ei lähe ning mängu ei tehtud nime leidmiseks.
Tuhanded kampaanias osalenud inimesed pakkusid konkursil uuele juustule 1629 nime, võitjaks kuulutati "Saaremaa rändur".

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kampaania iseloom viitas Meie Maa teatel selgelt soovile leida uuele juustutootele nimi ja nii said ka paljud inimesed sellest aru.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.09.25, 12:23
Tehisintellektiga arvuti, mis muudab töötegemise lihtsaks, loovaks ja eksimustevabaks
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele