Saare Juustu Facebooki lehel välja kuulutatud konkursil osales tuhandeid inimesi, ent uut juustu polegi ja konkursil välja pakutud nimesid polnud ka plaanis kasutusele võtta.
Saaremaa Piimatööstuse juhatuse esimees Andi Saagpakk ütles
Meie Maale, et konkurss tehti Facebooki lehe aktiviseerimiseks. "Meil ei ole uut juustu, pole toodet, see on mingi Tallinna müügijuhi idee lahend," ütles ta.
Heily Aavik turundusagentuurist La Ecwador kinnitas, et aktiivsusmängus väljapakutud nimed kasutusele ei lähe ning mängu ei tehtud nime leidmiseks.
Tuhanded kampaanias osalenud inimesed pakkusid konkursil uuele juustule 1629 nime, võitjaks kuulutati "Saaremaa rändur".
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kampaania iseloom viitas Meie Maa teatel selgelt soovile leida uuele juustutootele nimi ja nii said ka paljud inimesed sellest aru.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?