Autor: Indrek Kald • 19. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Piimatööstus tegi Facebookis nimekonkursi olematule tootele

Saare Juustu Facebooki lehel välja kuulutatud konkursil osales tuhandeid inimesi, ent uut juustu polegi ja konkursil välja pakutud nimesid polnud ka plaanis kasutusele võtta.

Saaremaa Piimatööstuse juhatuse esimees Andi Saagpakk ütles Meie Maale, et konkurss tehti Facebooki lehe aktiviseerimiseks. "Meil ei ole uut juustu, pole toodet, see on mingi Tallinna müügijuhi idee lahend," ütles ta.

Heily Aavik turundusagentuurist La Ecwador kinnitas, et aktiivsusmängus väljapakutud nimed kasutusele ei lähe ning mängu ei tehtud nime leidmiseks.

Tuhanded kampaanias osalenud inimesed pakkusid konkursil uuele juustule 1629 nime, võitjaks kuulutati "Saaremaa rändur".

Kampaania iseloom viitas Meie Maa teatel selgelt soovile leida uuele juustutootele nimi ja nii said ka paljud inimesed sellest aru.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112