15. oktoobril toimub e-õppe päeva raames veebiseminar, kus algajatele tutvustatakse programmeerimise telgitaguseid, kasutades Codecademy e-kursusi.
Üle-eestiliselt tähistatava täiskasvanud õppija nädala raames korraldab Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus (HITSA) juba 2003. aastast e-õppe päeva, et tutvustada info- ja kommunikatsioonitehnoloogia kasutamise võimalusi igas vanuses huvilistele ning teadvustada ühiskonda tehnoloogilistest võimalustest meie ümber.
Sel aastal on e-õppe päev liitunud üle-euroopalise CodeWeek nädalaga, keskendudes programmeerimisele. „Tänapäeval, kui kõik me ümber muutub üha digitaalsemaks, on esmased teadmised programmeerimisest muutunud möödapääsmatuks,“ ütles HITSA koolitusosakonna juht Egle Kampus. „Kuna lapsed programmeerivad juba nagunii, siis keskendumegi e-õppe päeval täiskasvanutele. Näitame, kui lihtne see tegelikult on,“ lisas Kampus.
Seminaril tutvuvad osalejad programmeerimise algtõdedega Codecademy e-kursuste abil. Codecademy on spetsiaalselt programmeerimise õpetamiseks ja õppimiseks loodud tasuta veebikeskkond. Esimesed sammud ühetunnise veebiseminari jooksul aitab teha Peeter Marvet, kes HITSA eestvedamisel on kaks Codecademy e-kursust (HTML/CSS ja JavaScript) eesti keelde tõlkinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veebiseminar algab kolmapäeval, 15. oktoobril kell 15:00. Seminaril osalemiseks ei pea lahkuma oma arvuti tagant, vaja läheb vaid internetiühendust ning kõlareid. Seminar salvestatakse ja see on hiljem ka järelevaadatav..
Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse (HITSA) eesmärgiks on IT-hariduse toetamine ja tänapäevase tehnoloogia juurutamine kõikide tasemete haridusasutustes, nende varustamine moodsate infosüsteemidega, ning kõrge kvalifikatsiooniga IKT-spetsialistide ettevalmistamise tagamine.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.