Autor: Merlin Mägi • 20. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SmartPOSTi uus teenus võimaldab e-kaupmeestele sama päeva tarnet

Esimese ettevõttena Eestis võimaldab Itella SmartPOST Eesti e-kaupmeestele sama päeva tarnet. Teisipäevast reedeni jõuavad SmartEXPRESS teenust kasutades pakid sihtkohta samal päeval.

“Pakkide kättetoimetamise kiirus on Eesti e-kaupmeestele üks olulisemaid konkurentsieeliseid globaalsete e-kaupmeeste ees. Oleme jõudnud tänaseks nii kaugele, et SmartPOST saab lubada kvaliteetset sama päeva tarnet suuremates linnades ja Harjumaal,” rääkis Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa. Harjumaa piires pakub SmartPOST e-kaupmeestele selle tarvis ka eraldi pakkide pealekorje võimalust.

Uue teenuse väljatöötamisele aitas kaasa septembri lõpus käivitatud uus kaasaegne pakkide sorteerimisliin. Kui varasemalt toimus pakkide sorteerimine Itella SmartPOSTi pakiterminalis käsitsi, siis uus sorteerimisliin võimaldab pakke sorteerida automaatselt ning kuni kaheksa korda kiiremini. “Hollandist soetatud sorteerimisliin sorteerib maksimaalselt 4000 pakki tunnis. Tänu sellele väheneb ka pakkide seisuaeg terminalis ning pakid jõuavad kiiremini adressaadini,” selgitas Eelmaa.

Eelmaa sõnul on klientidel SmartEXPRESS teenusega liitunud veebipoodidest võimalik päeva esimeses pooles tellitud kaup veel samal päeval lähimast SmartPOSTi pakiautomaadist kätte saada. “Kuna Itella SmartPOSTi sinised pakiautomaadid asuvad kõik kaubanduskeskuste sisepindadel, ei pea kliendid muretsema ka võimalike ilmastikumõjude pärast paki sisule.”

Samal päeval pakkide sihtkohta toimetamise eelduseks on, et EXPRESS pakid jõuavad SmartPOSTi pakkide sorteerimisterminali hiljemalt kell 13.00. Pühadel ja esmaspäeviti samal päeval kättetoimetamist ei teostata.

Kui viimastel aastatel on SmartPOSTi pakimahud kasvanud aastas keskmiselt 30-50%, siis uus teenus annab võimaluse pakkuda e-kaupmeestele veelgi paremat ja kvaliteetsemat teenust, mis aitab jätkuvalt pakimahte kasvatada. “Itella SmartPOST oli, on ja jääb kõige kvaliteetsemaks ja usaldusväärsemaks partneriks Eesti e-kaupmeestele, aga ka kõikidele meie lojaalsetele lõpptarbijatest klientidele,” kinnitas Eelmaa.

SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755