Autor: Merlin Mägi • 21. oktoober 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Microsoft tõi Eesti turule uue kliendisuhete haldusprogrammi

Microsofti kliendisuhete haldusprogramm Microsoft Dynamics CRM Online on nüüd ka Eestis kättesaadav. Pilvepõhine ärirakendus kiirendab ettevõtete müügipersonali, klienditeeninduse ja turundusvaldkonna töötajate tööd, olles muuhulgas seotud pilvepõhise kontoritarkvara rakendustega  Office 365, ettevõttesisese privaatse suhtlusvõrgustikuga Yammer ning Skype’iga.

Ettevõtetele, kes soovivad oma teenused pilvepõhiseks muuta, on üheks olulisemaks näitajaks pilve turvalisus ja usaldusväärsus. Microsofti isiklike andmete kaitsmine on Office 365, Azure ja Microsoft Dynamics CRM Online teenuste puhul tagatud Euroopa Liidu privaatsusseaduse standardite täitmisega.

„Et olla edukas vajavad ettevõtted lihtsalt kasutatavat müügi-, kliendi- ja partnersuhete juhtimise lahendust. Sellist, mida on lihtne kasutusele võtta ning mis töötab koos enam levinud kontoritarkvaraga,“  selgitab Tarmo Uba, Microsofti Baltikumi väikeste ja keskmiste ettevõtete segmendijuht. Varem tähendas seesuguse süsteemi loomine ettevõttele märkimisväärseid investeeringuid ning lahendused olid praktikas kättesaadavad ainult suurettevõtetele. “Microsoft Dynamics CRM Online muudab need lahendused kättesaadavaks kõigi suurusega ettevõtetele, vähendab oluliselt algse investeeringu suurust ning kiirendab süsteemi kasutuselevõttu. Oma müügi ja kliendisuhete edukas haldamine on tänapäeval üks kõige olulisem ettevõtte edutegur,“ lisab Uba.

“Dynamics CRM Online võimaldab ettevõttel kiiresti kasutusele võtta professionaalseks müügitööks ja juhtimiseks vältimatud tööriistad ning seda ilma pikaajalise ja mahuka investeeringuta riistvarasse ning juurutustöösse,” kinnitab infotehnoloogiliste lahenduste ja teenuste pakkuja ATEA tarkvara ja tarkvarateenuste müügijuht Katrin Pink. Lisaks muudab Pingi sõnul Dynamics CRM Online’i kasutajasõbralikuks kasutajaliidese visuaalne lihtsus ja intuitiivsus ning andmete sisestamise kiirus.

Dynamics CRM Online on vajalik töövahend ettevõtetele, kellel on ärikliente ja kes soovivad süstemaatiliselt hallata müügiprojekte. “Klientidega suhtluses on CRMi plussiks kliendisuhtluse ajaloo talletamise võimalus terves ettevõttes. Lisaks on aktiivse müügiprojekti raames kogu vajalik info visuaalselt hõlpsasti haaratav ja nähtav ühelt ekraanilt ilma lisaakende või rippmenüüdeta. Programm võimaldab ka kliente segmenteerida ning saata sarnaseid pakkumisi teistele samas valdkonnas tegutsevatele klientidele ning seeläbi laiendada kliendibaasi,” toob Katrin Pink välja programmi olulisi eeliseid.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755