Võib küll tunduda, et tarbijad kasutavad oma nutitelefone ja tahvelarvuteid kõige eluks vajaliku jaoks. Üks asi aga, millest suur osa neist hoidub, on mobiilimaksed.
Kusjuures 48 protsenti küsitletutest ütles USAs, et nad pole kunagi oma mobiili makseteks kasutanud, selgub digitaalsele kaubandusele lahendusi pakkuva ettevõtte Avangate uuringust.
Miks väldivad niivõrd paljud inimesed mobiilimaksete tegemist? 40 protsenti vastas, et nad ei taha mobiili salvestada tundlikku informatsiooni, vahendab Fox Business.
Isegi tarbijad, kes teevad mobiiliga oste, ei tunne ennast turvaliselt. 22 protsenti ütles, et mobiilimakseid tehes nad ei tunne, et see oleks täiesti ohutu, kuid teevad seda siiski.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Vaatamata mobiilimaksete muredele soovib enamus siiski paberist loobuda – lausa 90 protsenti vastanutest ei eelista maksta arveid tšekiga. Tarbijad ootavad, et lahendused muutuksid turvalisemaks ning mugavamaks.
„Täna on näha, et me digitaliseerime tooteid teenusteks – mida me kutsume ka „Uute teenuste majanduseks“ – ja see sünnitab järgmise generatsiooni tarkvara- ja võrguteenuste ettevõtteid, kes revolutsioneerivad kaubandust,“ ütles Avangate tegevjuht Carl Theobald.
"Selliste uute teenusepakkujate jaoks pole raha teenimine enam kinni vaid maksetehingu tegemises. Edaspidi on võimalus olla kliendiga kontaktis, teda teenindada ning luua pikaajalisem suhe,“ lisas Theobald.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.