Tallinnas toimus Garage48 Enable arendusnädalavahetus, mis pööras tähelepanu puuetega inimeste vajadustele ning neile vastavate innovaatiliste ja tehniliste lahenduste leidmisele.
Ürituse käigus on loodud rakendus Helpific, mille kaudu puudega inimene saab endale vastavat rakendust kasutava vabatahtliku abikätt paluda. Näiteks, kui pime naine soovib minna kohtingule, saab ta kutsuda jumestusoskustega vabatahtliku endale meiki tegema. “Sellest võib puudega inimestele väga palju abi olla ning see on vabatahtlikel hea võimalus teistele head teha,” sõnas Tallinna ja Harjumaa Puuetega Naiste koja esindaja Keiu Roosimägi. "Hetkel on valmis veebilahendus, mis töötab ka mobiilis, mobiiliapp on arendamisel."
Eestis läbiviidud puuetega inimeste valdkonda käsitlevate uuringute kohaselt elab Eestis üle 130 000 puudega inimese, mis moodustab 10% rahvastikust. Eesti Puuetega Inimeste Koda kinnitab, et viimaste aastatega on puuetega inimeste arv suurenenud 34%. Garage48 Enable teeb koostööd Erinevus Rikastab programmi ja sotsiaalministeeriumiga, kutsudes kokku huvilisi ja toetajaid nii startup, sotsiaal- kui ka inimõiguste valdkonnast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.