Autor: Merlin Mägi • 28. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Galerii: Nortali IT-analüütikute hommik tõi kokku üle 200 osaleja

Eelmisel nädalal toimus Nortali IT-analüütikutele suunatud hommik, mis keskendus kliendisuhte hoidmisele ning domeeniteadlikkuse ja IT ühildamisele.

Paneeldiskussioonis keskendusid nii küsijad kui vastajad sellele, et väga tihti seisneb analüütiku töö kliendisuhte hoidmisel äratundmises, kas muudatus on IT-põhine või hoopis äriprotsessi põhine. Analüütikud tõdevad üha enam, et süsteemide uuendamise või muutmise korral tuleb suurt tähelepanu pöörata just muutuste juhtimisele organisatsioonis. 

Analüüsitöö kõige olulisemateks oskusteks, mida treenida:

• uudishimu ja oskus küsida ning järjepidevus minna lõpuni asjade selgekstegemisega; • suure pildi ja terviku nägemise võime - mitte jääda kinni detailidesse ja meeles pidada, et kõike tehakse inimeste jaoks.

 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755