Eelmisel nädalal toimus Nortali IT-analüütikutele suunatud hommik, mis keskendus kliendisuhte hoidmisele ning domeeniteadlikkuse ja IT ühildamisele.
Paneeldiskussioonis keskendusid nii küsijad kui vastajad sellele, et väga tihti seisneb analüütiku töö kliendisuhte hoidmisel äratundmises, kas muudatus on IT-põhine või hoopis äriprotsessi põhine. Analüütikud tõdevad üha enam, et süsteemide uuendamise või muutmise korral tuleb suurt tähelepanu pöörata just muutuste juhtimisele organisatsioonis.
Analüüsitöö kõige olulisemateks oskusteks, mida treenida:
• uudishimu ja oskus küsida ning järjepidevus minna lõpuni asjade selgekstegemisega; • suure pildi ja terviku nägemise võime - mitte jääda kinni detailidesse ja meeles pidada, et kõike tehakse inimeste jaoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
IT-analüütikute hommik
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
22. jaanuaril toimub juba teine Nortali korraldatud IT-analüütikute hommik, mille eesmärgiks on tõsta Eesti analüütikute töö kvaliteeti ja motivatsiooni.
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.