„Ettevõtted peaksid end tutvustades rohkem rääkima sellest, miks nad oma toodet arendavad ja ettevõtet üles ehitavad, mitte niivõrd sellest, mida nende toode või teenus teha suudab,“ ütles Semyon Dukach.
Eesti turul alustavad ettevõtted käsitlevad oma kliendina suurt sihtgruppi. See strateegia ei pruugi maailmas läbi löömiseks nii edukas olla. „Globaalses äris tuleb sihtturg võimalikult kitsalt paika panna. Konkurents on tehnoloogiavaldkonnas tihe ning täpsemini sihitud lahendused on edukad. Kui kohalikul turul kitsas sihtgrupp oodatud müügiedu ei anna, siis maailmaturul on nišitootel palju potentsiaalseid kliente ning ettevõte mõju nende vajaduste rahuldamiseks suurem,“ lisas Dukach.
Eesti idufirmadest esitlesid oma tooteid veebipõhist ühistööplatvormi arendav Deekit, meediaplaneerimist optimeeriv ResultsOnAir, tööjõudu vahendav Jobbatical, investeerimisotsuste tegemist hõlbustav Funderbeam ja küberturvalisustreeninguid pakkuv Vequrity.
Parimad ettevõtted saavad kutse osalema USA-s Bostonis asuva TechStars kiirendi arenguprogrammis, kus on hoo sisse saanud näiteks ka eestlaste ettevõte GrabCAD.
Semyon Dukach on pikaajalise kogemusega ingelinvestor ja börsiettevõtte SMTP juhatuse esimees. Muuhulgas on Semyon tuntud ka kui staažikas kaardimängu blackjack mängija. Bestselleris „Busting Vegas“ on Semyon üheks MIT ülikooli meeskonda kuuluvatest kasiinohäkkeritest, kes suutsid lugeda blackjack mängus kaarte ning maja alati võita.