Läti korraldab maikuus Riias e-tervise nädala, mille raames tulevad kokku eksperdid üle maailma, et arutleda, kuidas saaks IKT tervishoiuteenuseid kogu maailmas efektiivsemaks muuta.
11.-13. mail Riias toimuva e-tervise nädala raames leiab aset kaks sündmust – Euroopa Nõukogu eesistujariigi Läti tervishoiuministeeriumi poolt korraldatav e-tervise konverents ning HIMSS Euroopa poolt korraldatav WoHit konverents ja mess, mis on pühendatud IT-lahendustele tervishoius.
E-tervise nädala raames tutvustavad erinevad riigid oma kogemusi efektiivsuse suurendamisel e-tervise lahenduste abil. Räägitakse, mida toob endaga kaasa big data ning kuidas olemasolevaid andmeid kõige optimaalsemalt kasutada.
E-tervise nädal on oluline kogu IT sektori jaoks, sest pakub suurepärast võimalust IT ettevõtetele esitleda e-tervise lahendusi kogu maailmale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Mobiilsed tehnoloogiad, suured andmekogumid ehk big data, privaatsus ja turvalisus, koostalitlusvõime ja ühenduvus – see sündmus puudutab peaaegu kõiki e-tervise valdkonna olulisi aspekte ning analüüsib tuleviku koostöövõimalusi riiklikul ja rahvusvahelisel tasandil,” ütles HIMSS Euroopa avalike suhete asepresident Christina Roosen.
Konverentsil osalevad IT ettevõtted, haiglate IT juhtid, patsientide- ja arstide esindusorganisatsioonid jt. Eestist osaleb Eesti E-tervise Sihtasutuse juht Raul Mill.
HIMSS on rahvusvaheline valitsusväline organisatsioon, mille eesmärk on innovatsiooni ja IT-lahenduste abil parandada tervishoiuteenuseid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.