• 10.03.15, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple avalikustas nutikella ja uue MacBooki

Apple on kergitamas saladuskatet oma nutikellalt, mis on ettevõtte esimene uus toode viimase viie aasta jooksul, vahendab Bloomberg.
Kellal on kohaldatav välimus ja rakendus nimega “pilgud”, mis on mõeldud enim kasutatavate rakenduste jaoks, tutvustas ettevõtte tegevjuht Tim Cook eile San Fransiscos toimunud üritusel.
Nutikell näitab ka teksisõnumeid ja e-maile ning sellel on “digitaalse puudutuse” nimeline rakendus, mis võimaldab kelladevahelist kommunikatsiooni.
Seade võimaldab jälgida tervise ja vormisolekuga seonduvat informatsiooni ning saata meeldetuletusi.
Kell, mis tuleb müügile kahes suuruses ja kolmes stiilis, paisatakse lettidele aprillis ning selle hind algab 349 dollarist.
Tervise ja vormisoleku jälgijana avab kell tervisetööstuses uusi võimalusi. Samuti laiendab see Apple Pay-ga – ettevõtte uue mobiilsete maksete süsteemiga, töötavate seadmete hulka.
Värvilise puutetundliku ekraaniga seade vajab täielikuks töötamiseks enda kõrvale iPhone’i.
Samal üritusel tutvustati ka seni kõige õhemat MacBooki personaalarvutit, mis on 13,1mm paksune.
Sülearvuti tuleb müügile 10.aprillil ning selle hind algab 1299 dollarist.
Apple Watch, mis esmakordselt toodi avalikkuse ette septembris, märgib esimest seadet, millega Apple peale Cooki tegevjuhiks saamist 2011. aastal välja tuli.
Uus toode ja uued, suurema ekraaniga iPhone’d, on Apple’i kasvu suhtes optimismi süstinud ning saatnud ettevõtte aktsiad rekordkõrgustesse.
Apple'i kella müük võib sellel fiskaalaastal jõuda ligi 14 miljoni piirile, selgub Bloombergi küsitletud analüütikute keskmisest prognoosist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele