Infotehnoloogia ettevõte Tieto, kes teatas äsja ligi 500 inimese koondamisest Soomes ja 340 töökoha vähendamisest mujal maailmas, pakub töötajatele võimalust kolida Eestisse, vahendas Kauppalehti.
Töötajate usaldusisik Esa Koskinen kinnitas, et koondatavatele on pakutud võimalust sõlmida leping Tieto Eesti haruga sealsetel tingimustel. Tõsi, täpsemalt töö ülesandeid ja tingimusi ei osanud Koskinen kirjeldada.
Lehe andmetel ei ole ükski töötaja veel nõustunud Tallinna tööle asuma.
Tieto Estonia tegevjuht Anneli Heinsoo põhjendab huvi puudust ümberasumine keerukusega, eriti kui peab arvestama ka perekonnaga. "Eestis on sotsiaalne keskkond suhteliselt vähe valmis selleks. Üksikud inimesed just noorte hulgast on juba täna läbi värbamise meile Soomest tulnud ja see on väga positiivne," sõnab Heinsoo.
Heinsoo sõnul tasuks Eesti majandusele näha positiivset selles, et Tieto investeerib Eestisse ja loob siia töökohti, seega maksab maksud Eestisse.
Seotud lood
Tieto teatas Helsingi börsile, et peab läbirääkimisi 500 töökoha kärpimiseks Soomes ja 340 töökoha vähendamiseks mujal maailmas. Tieto Estonia AS tegevjuhi Anneli Heinsoo sõnul Eestis kärpeid ei tule — siin on ettevõte töökohti lisamas, kirjutab Postimees.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.