Autor: Pille Ivask • 22. aprill 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google’i muudatus võib mõjutada tuhandeid ettevõtteid

Eile jõustus Google'i pikalt kõneldud mobiiliotsingu algoritmimuudatus, mis tähendab, et mobiiliotsing hakkab nüüdsest eelistama neid ettevõtteid, kelle kodulehekülg on mobiilisõbralik, kirjutab Business Insider.

See tähendab, et mobiiliversioonile kohanduv kodulehekülg hakkab ilmuma Google'i mobiiliotsingus kõrgemal kohal. Need ettevõtete veebiküljed, mis pole veel mobiilisõbralikuks muudetud, ilmuvad otsingutulemusena tagapool.

Umbes 60% Google'i otsingutest tuleb telefoni kaudu ning Google'i eesmärk algoritmi muutes oli teha otsingu läbiviimine kasutaja jaoks võimalikult mugavaks.

Kuigi Google teatas oma taolisest plaanist juba veebruaris, on siiski arvata, et muudatuse jõustudes pööratakse mobiiliotsingute järjestus siiski peapeale, sest arvatavasti on neid ettevõtteid siiski palju, kes pole jõudnud oma kodulehekülgi mobiilisõbralikuks muuta.

Veebilehekülgi loova ettevõte Duda tegevjuht Itai Sadan ütles Business Insiderile, et ilmselt mõjutab Google'i muudatus miljoneid veebilehekülgi, kõige enam just väikeettevõtteid.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112