Eile jõustus Google'i pikalt kõneldud mobiiliotsingu algoritmimuudatus, mis tähendab, et mobiiliotsing hakkab nüüdsest eelistama neid ettevõtteid, kelle kodulehekülg on mobiilisõbralik, kirjutab Business Insider.
See tähendab, et mobiiliversioonile kohanduv kodulehekülg hakkab ilmuma Google'i mobiiliotsingus kõrgemal kohal. Need ettevõtete veebiküljed, mis pole veel mobiilisõbralikuks muudetud, ilmuvad otsingutulemusena tagapool.
Umbes 60% Google'i otsingutest tuleb telefoni kaudu ning Google'i eesmärk algoritmi muutes oli teha otsingu läbiviimine kasutaja jaoks võimalikult mugavaks.
Kuigi Google teatas oma taolisest plaanist juba veebruaris, on siiski arvata, et muudatuse jõustudes pööratakse mobiiliotsingute järjestus siiski peapeale, sest arvatavasti on neid ettevõtteid siiski palju, kes pole jõudnud oma kodulehekülgi mobiilisõbralikuks muuta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Veebilehekülgi loova ettevõte Duda tegevjuht Itai Sadan ütles Business Insiderile, et ilmselt mõjutab Google'i muudatus miljoneid veebilehekülgi, kõige enam just väikeettevõtteid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 21. aprillist tuleb algoritmi muudatus, mis alandab mobiiliotsingutes nende ettevõtete veebilehtede nähtavust, kes ei ole arendanud veebilehte mobiilseks (responsive).
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.