• 09.06.15, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple avalikustas uue muusikateenuse

Apple avalikustas tänasel üritusel uue muusikateenuse, millega saab 9,99 dollari eest kuulata piiramatus koguses laule, vahendab Bloomberg.
Sellega loodab Apple trügida kasvavale muusikateenuste turule, kus järjest rohkem ettevõtteid pakub muusikale piiramatut juurdepääsu.
Apple Music teenus tehakse kättesaadavaks 30. juunil, teatas ettevõte täna toimunud Worldwide Developer konverentsil San Franciscos. Teenust saab kasutada iPhone’i, iPadi, iPad touchiga, Apple TV-ga, Mac’idega ja personaalarvutitega. Üllatuslikult töötab teenus ka Google’i Androidi operatsioonisüsteemi kasutavatel nutitelefonidel.
Muusikateenuste turul on toimumas ilmselge pöörde – järjest enam hõivavad turgu piiramatut teenust pakkuvad ettevõtted, mis ei küsi raha iga allalaetud loo eest, vaid igakuist teenustasu, selgub MusicWatchi andmetest. Praegu on Apple üks suurimaid muusika jaemüüjaid. Nende positsioon on aga ilmselgelt löögi alla sattunud ning ettevõte saab sellest aru. Näiteks rootslaste Spotify’l on juba 60 miljonit kasutajat, kellest umbes veerand maksavad igakuist 9,99 dollari suurust teenustasu. Turgu on hõivanud ka YouTube, kus kõige rohkem vaatamisi on just muusikavideodel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Applle avalikustas ka Apple Music Radio – 24-tunnise raadiojaama, mis on „pühendatud täielikult muusikale ja selle muusikakultuurile.“ Erinevate žanride jaoks on ka erinevad raadiojaamad. Samuti tutvustas Apple teenust nimega Connect, mis annab artistidele võimaluse jagada sõnu, pilte ja kommentaare oma kuulajatega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele