• 19.06.15, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled IT tudengid hakkavad saama stipendiumi

Uuest õppeaastast suurenevad Tartu ülikoolis arvutiteaduse erialade tudengitele makstavad stipendiumid ning esimest korda antakse stipendium pea pooltele IT tudengitele.
Kui viimased kolm aastat on 20% parimatest TÜ IT tudengitest saanud stipendiumi, siis uuest õppeaastast lisandub Euroopa Sotsiaalfondi toetus, mis tagab ka pingereas järgmistele 30%-le kandidaatidele stipendiumi. Kui 20% parimatest IT tudengitest saavad bakalaureuseastmes 240 eurot kuus ning magistris 300 eurot kuus, siis pingereas järgmised 30% kandidaate saavad stipendiumi 160 eurot kuus.
Tartu ülikooli matemaatika-informaatikateaduskonna prodekaani Varmo Vene sõnul on erialastipendiumid olulised, et tudengid saaksid keskenduda täielikult kõrghariduse omandamisele. „Oleme ülikoolis leidnud võimaluse, et toetada andekaid tudengeid erialadel, mille järele on tugev ühiskondlik nõudlus. IT akadeemia ja Euroopa sotsiaalfondi vahendite kombineerimisel saame tunnustada tublisid ja kõige silmapaistvamaid arvestatavalt suurema stipendiumiga,“ lisas Vene.
Vene on kindel, et vaid läbi õppetööle pühendumise saab tagada pealetuleva IT-põlvkonna kvaliteedi, kes looksid oma tegevusega nii kohalikku kui ka rahvusvahelist lisaväärtust ning paneksid aluse tugevatele IT-ettevõtetele, nagu seda on teinud vilistlastest eelkäijad, ZeroTurnaround’i, Taxify, Nortali, Fortumo, Transferwise’I jt IT-ettevõtete asutajad. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele