Autorid: Äripäev, Редакция специальных проектов Äripäev • 2. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Google’i logo tegi uuenduskuuri

Foto: EPA
Otsingumootor Google tegi viimase 16 aasta suurima muudatuse oma logo kujunduses, andes sellega märku, et digitaalmaailm vaatab üha enam mobiilseadmete suunas, vahendab Bloomberg.

Google’i uue logo font on võrreldes varasemaga lihtsam ning sellega tahetakse saavutada, et Google’i logo on kergesti äratuntav ka väikselt ekraanilt. Samas on logo kujundamises kasutatud jätkuvalt nelja värvi: punast, sinist, kollast ja rohelist.

Google on teatanud kuna inimesed kasutavad üha enam mobiilseadmeid, püüab ettevõte oma toodetes lähtuvalt sellest kasutaja mugavuse huve silmas pidades sisse viia mitmeid teisigi muudatusi.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Robert PedajaReklaami projektijuhtTel: 5349 9052