Otsingumootor Google tegi viimase 16 aasta suurima muudatuse oma logo kujunduses, andes sellega märku, et digitaalmaailm vaatab üha enam mobiilseadmete suunas, vahendab Bloomberg.
Google’i uue logo font on võrreldes varasemaga lihtsam ning sellega tahetakse saavutada, et Google’i logo on kergesti äratuntav ka väikselt ekraanilt. Samas on logo kujundamises kasutatud jätkuvalt nelja värvi: punast, sinist, kollast ja rohelist.
Google on teatanud kuna inimesed kasutavad üha enam mobiilseadmeid, püüab ettevõte oma toodetes lähtuvalt sellest kasutaja mugavuse huve silmas pidades sisse viia mitmeid teisigi muudatusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?