Otsingumootor Google tegi viimase 16 aasta suurima muudatuse oma logo kujunduses, andes sellega märku, et digitaalmaailm vaatab üha enam mobiilseadmete suunas, vahendab Bloomberg.
Google’i uue logo font on võrreldes varasemaga lihtsam ning sellega tahetakse saavutada, et Google’i logo on kergesti äratuntav ka väikselt ekraanilt. Samas on logo kujundamises kasutatud jätkuvalt nelja värvi: punast, sinist, kollast ja rohelist.
Google on teatanud kuna inimesed kasutavad üha enam mobiilseadmeid, püüab ettevõte oma toodetes lähtuvalt sellest kasutaja mugavuse huve silmas pidades sisse viia mitmeid teisigi muudatusi.
Seotud lood
Alarahastatud haridus ning õppejõudude ja teadlaste madalam palgatase võrreldes teiste riikide ülikoolidega on tekitanud Eestis tugeva probleemi järelkasvuga. Sageli arvatakse, et ülikoolidel riigiasutusena on rahastus alati olemas, ent tegelikkuses on teadustööga tegelemisel, maailmatasemel projektide loomisel ning teadustaristu arendamisel oluline osa erasektori toetusel.