Transferwise’i personaliarhitekt Kairi Pauskar ütles, et nende ettevõttes on kõik töötajad kui ettevõtjad ning keegi ei jälgi töötunde.

- TransferWise personaliarhitekt Kairi Pauskar.
- Foto: TransferWise
„Küsimus pole niivõrd ühiskonnas, kui igas konkreetses ettevõttes ja selle eripärades. Kui välja arvata ametikohad, mis eeldavad graafikujärgset tööd, siis ei jälgi Transferwise'is keegi töötunde või seda, mis kell keegi hommikul kontorisse saabub või millal lahkub,“ ütles Pauskar küsimusele, mida arvab Transferwise kuuetunnisest tööpäevast.
„Kõik meie töötajad on ettevõtjad - nad vastutavad ettevõtte käekäigu eest ja omaenda tööülesannete eduka täitmise eest. Seda edu ei mõõdeta mitte töötundide, vaid tulemustega ja väga konkreetsete mõõdikutega, mille eesmärgi seab enamasti inimene ise,“ ütles Pauskar ning lisas, et seetõttu on tööpäeva pikkuse kehtestamine nende jaoks pigem eilne päev.
Autor: Rainer Saad, Äripäeva ajakirjanik
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.