• 01.12.15, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Avati esimene e-residentidele suunatud äriplatvorm

Avatud on esimene erasektori algatatud platvorm eResNetwork, mis on suunatud vaid e-residentidele.
eResNetworki kaasasutaja Kaspar Triebstok.
  • eResNetworki kaasasutaja Kaspar Triebstok.
„E-residentsus võimaldab vahetut ja turvalist isikute identifitseerimist. See muudab viisi, kuidas Interneti platvormid ja suhtlus täna töötab. Peamised Facebooki, Google, AirBnB ja teiste veebiplatvormide probleemid tulenevad just asjaolust, et kasutajad ei ole tegelikult identifitseeritud. See ongi probleem, mille eResNetwork lahendab,“ ütleb Kaspar Triebstok, eResNetworki kaasasutaja.
eResNetwork platvormil saavad kasutajad end ID-kaardiga sisse logides turvaliselt suhelda teiste e-residentidega, ettevõtete ja startup’idega, investorite, eriala nõustajate ning riigi esindajatega. Platvorm pakub e-residentidele eksklusiivseid pakkumisi ja ärivõimalusi ning võimalust jagada oma kogemusi teiste e-residentidega. 
Ärivõrgustiku idee sai alguse esimesel e-residentsuse teemalisel Garage48 üritusel ning idee taga on digitaalse innovatsiooni agentuur Rubik’s Solutions. Täna on meeskonnas 7 liiget Eestist, Suurbritanniast ja USAst. eResNetwork on valitud ka Ajujahi Top 30 finalisti hulka..

Artikkel jätkub pärast reklaami

eResNetwok esmane alpha versioon on üleval www.eresnetwork.eu

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele