Autor: ITuudised.ee • 8. jaanuar 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Regio võtab kasutusele uue nime Reach-U

Reach-U juht Ülo Säre.
Foto: Lauri Kulpsoo
Pühapäeval 25aastaseks saav AS Regio võtab kasutusele uue ärinime Reach-U. Vaid Eesti kaardid jäävad endiselt Regio kaartideks.

Tegelikult on Regio kaubamärgi Reach-U all tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle 12 aasta. "Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on olnud vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd saab üks selgitamine vähem olema,“ sõnas Reach-U juht Ülo Säre pressiteates.

Ta lisas, et ka Eesti-siseselt on töötajad juba mõnda aega kasutanud e-posti aadressi lõpuga reach-u.com, samuti kannavad Reach-U nime ettevõtte koduleht ja Facebooki lehekülg.

Reach-U on tegev 34 riigis, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Ettevõtte teenused on kättesaadavad 25 mobiilioperaatori vahendusel miljonitele kasutajatele, mis muudab Reach-U suureks asukohapõhiste lahenduste pakkujaks.

Ettevõtte teatel seisneb nende unikaalsus võimekuses ühendada tarkvaratootmine ja andmetöötlus.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755