Pühapäeval 25aastaseks saav AS Regio võtab kasutusele uue ärinime Reach-U. Vaid Eesti kaardid jäävad endiselt Regio kaartideks.

- Reach-U juht Ülo Säre.
- Foto: Lauri Kulpsoo
Tegelikult on Regio kaubamärgi Reach-U all tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle 12 aasta. "Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on olnud vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd saab üks selgitamine vähem olema,“ sõnas Reach-U juht Ülo Säre pressiteates.
Ta lisas, et ka Eesti-siseselt on töötajad juba mõnda aega kasutanud e-posti aadressi lõpuga reach-u.com, samuti kannavad Reach-U nime ettevõtte koduleht ja Facebooki lehekülg.
Reach-U on tegev 34 riigis, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Ettevõtte teenused on kättesaadavad 25 mobiilioperaatori vahendusel miljonitele kasutajatele, mis muudab Reach-U suureks asukohapõhiste lahenduste pakkujaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ettevõtte teatel seisneb nende unikaalsus võimekuses ühendada tarkvaratootmine ja andmetöötlus.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.