Autor: ITuudised.ee • 8. jaanuar 2016

Regio võtab kasutusele uue nime Reach-U

Reach-U juht Ülo Säre.
Autor: Lauri Kulpsoo

Pühapäeval 25aastaseks saav AS Regio võtab kasutusele uue ärinime Reach-U. Vaid Eesti kaardid jäävad endiselt Regio kaartideks.

Tegelikult on Regio kaubamärgi Reach-U all tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle 12 aasta. "Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on olnud vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd saab üks selgitamine vähem olema,“ sõnas Reach-U juht Ülo Säre pressiteates.

Ta lisas, et ka Eesti-siseselt on töötajad juba mõnda aega kasutanud e-posti aadressi lõpuga reach-u.com, samuti kannavad Reach-U nime ettevõtte koduleht ja Facebooki lehekülg.

Reach-U on tegev 34 riigis, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Ettevõtte teenused on kättesaadavad 25 mobiilioperaatori vahendusel miljonitele kasutajatele, mis muudab Reach-U suureks asukohapõhiste lahenduste pakkujaks.

Ettevõtte teatel seisneb nende unikaalsus võimekuses ühendada tarkvaratootmine ja andmetöötlus.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112