Pühapäeval 25aastaseks saav AS Regio võtab kasutusele uue ärinime Reach-U. Vaid Eesti kaardid jäävad endiselt Regio kaartideks.

- Reach-U juht Ülo Säre.
- Foto: Lauri Kulpsoo
Tegelikult on Regio kaubamärgi Reach-U all tegutsenud rahvusvaheliselt juba üle 12 aasta. "Üle poole meie käibest tuleb välismaalt, kus meid ainult selle nimega teataksegi. Kogu aeg on olnud vaja jagada seletusi, et Reach-U on juriidiliselt hoopis AS Regio kaubamärk. Nüüd saab üks selgitamine vähem olema,“ sõnas Reach-U juht Ülo Säre pressiteates.
Ta lisas, et ka Eesti-siseselt on töötajad juba mõnda aega kasutanud e-posti aadressi lõpuga reach-u.com, samuti kannavad Reach-U nime ettevõtte koduleht ja Facebooki lehekülg.
Reach-U on tegev 34 riigis, luues tarkvaralahendusi mobiilside, energeetika, metsanduse, turvalisuse, targa linna, turismi ja transpordi valdkondades. Ettevõtte teenused on kättesaadavad 25 mobiilioperaatori vahendusel miljonitele kasutajatele, mis muudab Reach-U suureks asukohapõhiste lahenduste pakkujaks.
Ettevõtte teatel seisneb nende unikaalsus võimekuses ühendada tarkvaratootmine ja andmetöötlus.
Seotud lood
Viimastel aastatel on küberkaitse muutunud tehnilisest probleemist strateegiliseks ärimureks. Kuna küberohud muutuvad üha keerukamateks, kasvavad ka riskid, mida need põhjustavad. 15. mail toimuv
Crayoni 5. Küberturvalisuse Foorum on oluline sündmus neile, kes soovivad küberkuritegevuse vastu võitlemises samm ees püsida. Foorum toob kokku tuntumad küberkaitseeksperdid ja arvamusliidrid, kes arutlevad ettevõtteid ohustavate väljakutsete teemal ning uurivad lahendusi, mis aitavad kujundada küberkaitse tulevikku.