Eesti Energia asutatud fondi Insenergia eesmärk on insenerihariduse edendamine ja toetamine viisil, et noorte huvi selle eriala vastu kasvaks ning õppe sisu muutuks huvitavamaks.

- Eesti Energia juhatuse liige Raine Pajo
- Foto: Erik Prozes
"Energeetika arengu seisukohalt on nutikate inseneride pealekasv võtmetähtsusega. Ala jätkusuutlikkus sõltub sellest, kui efektiivseid lahendusi oskavad tulevikutegijad välja pakkuda ja ellu viia. Samas näeme, et huvi inseneriõppe vastu on täna üsna madal. Otsustasime eriala populariseerimisele omalt poolt kaasa aidata ning toetada innovaatilisi ideid ja õppe huvitamaks muutumist," selgitas Eesti Energia juhatuse liige Raine Pajo pressiteates.
Fondi aastane maht on 20 000 eurot. Fondi kaudu saab taotleda toetust ideedele, mis innustavad noori valima edasiõppimiseks insenertehnilise eriala või siis aitavad juba õppivates noortes säilitada huvi antud valdkonna vastu. Taotlusi saavad esitada kõikide Eesti ülikoolide õppejõud ja tudengid. Taotlusvoor on avatud 22. jaanuarini.Toetust võib taotleda näiteks insenertehniliste erialadega seotud õppematerjalide väljatöötamiseks, õppekäikude, teaduslaagrite või -ringide korraldamiseks, seminaride, õppepäevade läbiviimiseks.Toetatavad projektid selguvad veebruari alguseks. Need valib välja Eesti Energia komisjon lähtudes sellest, kuivõrd tugevalt on algatuse mõte seotud fondi eesmärkidega, kui suure mõjuga on projekt ning kas selle sisulistesse tegevustesse on kaasatud ka Eesti Energia.Toetus makstakse välja lõpparuande alusel pärast toetatava tegevuse toimumist või koostatud materjali valmimist.
Seotud lood
Eesti Energia kutsub taas esitama oma ideid Insenergia fondi. Fondist saab taotleda vahendeid projektidele, mis populariseerivad ja edendavad inseneriõpet energeetikast infotehnoloogiani. Insenergia fondi suurus on 20 000 eurot ja taotlusi saab esitada 27. novembrini.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.