E-kaubanduse konverents ja auhindade jagamine toimub 28. jaanuaril BLISS konverentsikeskuses
Konverentsil valitakse Eesti kõige kasutajasõbralikum veebikauplus 31 finalisti seast. Tutvu finalistidega SIIN. Žürii liikmed analüüsivad laval kõiki finaliste.
Lisaks tuleb konverentsil juttu e-kauplusest kauba tarnest, klienditeenindusest läbi chatining hinnapsühholoogiast.
Tutvu konverentsi programmiga SIIN ning registreeru kuni 21. jaanuarini soodushinnaga 179 eurot (km-ga 214,80) SIIN.
"Samuti olen märganud, et suurte e-poodide tippjuhid on hakanud isiklikult kasutajakogemusele (UX) rohkem tähelepanu pöörama. Kui varem suhtlesin oma konsultatsiooniprojektide käigus enamasti UX-manageriga, siis nüüd on laua taga seda teemat arutamas järjest rohkem tippjuhte,“ tõi ta välja teise trendi.
Suurima kasutajakogemuse probleemina nimetas ta halba kategoriseerimist, sest sellega alustati kunagi, kui oli väike kaubavalik, ent aja jooksul hakati lisama kategooriaid ja lõpuks ongi segadus. „See on nagu vildakale vundamendile maja ehitamine, seinu ei saa kunagi päris sirgeks. Pigem tuleks kogu kategoriseerimine uuesti üle vaadata ja ümber teha,“ sõnas Thomas Storgaard Grønne.
Suured probleemid saavad tema sõnul alguse ka halvast märgistamisest ehk tagimisest. „See on ülitähtis. Kui kohe alguses hästi märgistada, saab hiljem filtreid ja otsingusüsteeme arendada ja muuta,“ selgitas ta intervjuus teemaveebile kaubandus.ee
Pikemalt loe kaubandus.ee veebist