• 14.01.16, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubanduse ekspert: rohkem fookust mobiilile!

Kuigi tarbijad kasutavad üha enam veebis ostlemiseks mobiilseid seadmeid, pole paljud kaupmehed sellega veel arvestanud, nii et mu esimene soovitus aastaks 2016 on rohkem fookust mobiilile, ütles Eesti e-kaubanduse konverentsi peaesineja Thomas Storgaard Grønne Taanist Baymardi instituudist.
E-poodides ostlemine levib üha.
  • E-poodides ostlemine levib üha. Foto: Julia-Maria Linna
E-kaubanduse konverents 28.01.2016
E-kaubanduse konverents ja auhindade jagamine toimub 28. jaanuaril BLISS konverentsikeskuses 
Konverentsil valitakse Eesti kõige kasutajasõbralikum veebikauplus 31 finalisti seast. Tutvu finalistidega SIIN. Žürii liikmed analüüsivad laval kõiki finaliste. 
Lisaks tuleb konverentsil juttu e-kauplusest kauba tarnest, klienditeenindusest läbi chatining hinnapsühholoogiast.
Tutvu konverentsi programmiga SIIN ning registreeru kuni 21. jaanuarini soodushinnaga 179 eurot (km-ga 214,80) SIIN. 
"Samuti olen märganud, et suurte e-poodide tippjuhid on hakanud isiklikult kasutajakogemusele (UX) rohkem tähelepanu pöörama. Kui varem suhtlesin oma konsultatsiooniprojektide käigus enamasti UX-manageriga, siis nüüd on laua taga seda teemat arutamas järjest rohkem tippjuhte,“ tõi ta välja teise trendi.
Suurima kasutajakogemuse probleemina nimetas ta halba kategoriseerimist, sest sellega alustati kunagi, kui oli väike kaubavalik, ent aja jooksul hakati lisama kategooriaid ja lõpuks ongi segadus. „See on nagu vildakale vundamendile maja ehitamine, seinu ei saa kunagi päris sirgeks. Pigem tuleks kogu kategoriseerimine uuesti üle vaadata ja ümber teha,“ sõnas Thomas Storgaard Grønne.
Suured probleemid saavad tema sõnul alguse ka halvast märgistamisest ehk tagimisest. „See on ülitähtis. Kui kohe alguses hästi märgistada, saab hiljem filtreid ja otsingusüsteeme arendada ja muuta,“ selgitas ta intervjuus teemaveebile kaubandus.ee
Pikemalt loe kaubandus.ee veebist

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 11:37
Uus, kasutamata MacBook Pro soodushinnaga
AS News Bureau müüb täiesti uue ja kasutamata MacBook Pro M4 Max sülearvuti, mis on loodud kõige nõudlikumate professionaalide jaoks. See arvuti pakub erakordset kiirust, võimsust ja töökindlust, olles ideaalne tööriist disaineritele, videomontaažiks ja muuks suure jõudlusega tööks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele