Wunder Group viis lõpuni 2013. aastal alustatud ühinemistehingu, mille tulemusel sai Eesti veebiarendusettevõtte Mekaia OÜ sajaprotsendiliseks omanikuks. Oma osaluse müüsid neli eestlast, kes on ettevõtet üles ehitanud 10 aastat, teatas ettevõte.
Mekaia OÜ-l oli juba kasutusel kaubamärk Wunderkraut, mis muutub nüüd Wunder Estoniaks. Seoses omandi täieliku üleminekuga muutub ka ettevõtte juriidiline ärinimi.
“Koostöö grupiga sai hea hoo sisse 2014. aastal. Ettevõte on näidanud stabiilseid tulemusi, meie arendajad on edukalt kaasa löönud mitmetes rahvusvahelistes projektides Rootsis, Soomes, Saksamaal, Belgias ja UKs,”ütles tegevjuht Merle Randlepp.
Arendusjuhi Ardi Hundti sõnul tähendab see, et kohaliku tähtsusega väikefirmast on saanud Euroopa tasemel tehnoloogiaettevõtte tõsiseltvõetav osa. Hundt lisas, et paraku on Eesti turg piiratud suurusega ning selleks, et parimad arendajad ja analüütikud saaksid jätkuvalt areneda, tuleb osaleda suuremates projektides, kus on ressursse ja põhjust keerulisemaid asju ehitada.
Wunder Group (
https://wundergroup.com ) on Drupali tehnoloogiale spetsialiseerunud digiteenuseid pakkuv ettevõte, millel on kontorid üheksas riigis üle 170 töötajaga, lähimad neist Soomes, Rootsis ja Lätis. Wunder Groupi klientide hulka kuuluvad Sony, Sanoma, MTV, Harper’s Bazaar jpt.
Mekaia OÜ ( http://wunder.ee ) on enam kui kümme aastat tegutsenud Eesti veebiarendaja, kelle klientide hulka kuuluvad Äripäev, Eesti Pank, VIASAT, Riigikantselei, Majandus ja Kommunikatsiooniministeerium jt. Viimasel viiel aastal on spetsialiseerutud Drupali platvormil veebipõhiste infosüsteemide arendamisele.
Drupal ( http://drupal.org ) on vabavaraline tarkvaraplatvorm, mida kasutatakse mahukaid sisuhalduslahendusi ja ärikriitilisi protsesse nõudvate veebirakenduste loomiseks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Inimesed omavad põhjalikku ülevaadet sellest, mitu sammu nad päeva jooksul on teinud ja kui palju kaloreid kulutanud – aga kui küsida pealtnäha lihtsaid küsimusi ettevõtte andmete, süsteemide ja logide kohta, siis ollakse omadega ummikus,” möönab kodumaise ettevõtte ByteLife juht Janek Gridin murelikult.