„Kui traditsioonilise värbamise puhul koostatakse esmalt kuulutus, seejärel saavad huvilised kandideerida ning nende seast valitakse sobivaim, siis sihtotsing on oma olemuselt midagi täiesti teistsugust, sarnanedes pigem müügitööga, kus tulemuse saavutamine võib võtta aastaid,“ kirjutab Kondike.
Oma loos annab Kondike juhiseid sihtotsinguks vajaliku informatsiooni süstemaatiliseks kogumiseks ja ütleb, et ainult nii on see võimalik, sest õnnetumise võti on teada, mida ja millal potentsiaalsed kandidaadid Sinu ettevõttelt soovivad ja siis neile personaalne pakkumine teha.
„Reeglina on enamik IT-valdkonnas töötavaid inimesi suuremal või vähemal määral omavahel tuttavad,“ lausub Kondike ja lisab, et töökoha vahetust kaaludes uuritakse enamasti just tuttavate kaudu, kuivõrd töötajaid väärtustav ettevõte tegelikult on ning seetõttu on oluline ettevõtte maine ja töökeskkond ise.
Loe pikemalt Postimehe portaalis avaldatud lugu siit.
12. mail toimub konverents IT-tööjõukriis. Kuidas leida parim IT-töötaja oma firmasse?
Ettekannetega esinevad ja kastist väljas lahendusi otsivad: Ants Sild, Mart Ambur, Tiit Paananen, Meelis Lang, Anneli Heinsoo, Agur Jõgi jt.
Registreeruda saan siin.