Testlio on mõeldud tarkvara arendavatele ettevõtetele, kes on loonud tarbijatele mõeldud mobiiliäpi. Enne turule toomist on vaja seda aga korduvalt katsetada ja parandada. Loojatele ongi abiks Testlio, kes
teeb äpile kvaliteedikontrolli. „Me oleme üle 50% odavamad ja efektiivsemad, kui oleks sisemise testimismeeskonna palkamine,“ märkis Testlio kaasasutaja Kristel Viidik ja lisas, et ettevõtted maksavad ainult testimisele kulunud tundide eest.. Ettevõte plaanib saadud raha investeerida taristu arendamisse San Franciscos ja Tallinnas, et toetada oma kliente üle maailma. Testlio üks asutajaid Marko Kruustük ütles tehnoloogiaportaalile
geenius.ee, et suurem osa saadavast summast kulub meeskonna kasvatamisele ja turunduse väljaehitamisele USAs. "Meil pole siiamaani turunduseelarvet üldse olnud.". Praegu on firmal kokku 34 töötajat, neist 26 Eestis ja 8 USAs, selle aasta lõpuks peaksid mõlemad numbrid olema kahekordistunud, ütles Kruustük.